feedburner

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Friday, January 8, 2010

Tip hujung minggu ini.

Setelah sepanjang minggu ini anda semua dihidangkan dengan contoh profit dan hujung minggu ini saya ingin memberi sedikit info berguna dan tip yang tidak seberapa tetapi menjadi guide line kepad asaya untuk membuat sebarang analisis sama ada untuk sell atu buy.


Dalam chart di atas saya ada dot beberapa warna. Di sini saya mahu memaklumkan cara membuat analisis awal. Setiap perbezaan puncak adalah dalam lingkungan 100 ke 200 pips...Disini saya ingin terangkan setelah pips melepasi perbezaan 120..anda perlu memulakan analisis menyongsang aliran trend. Jika anda mengikut trend chart pada maas tersebut, anda berisiko mengalami kehilangan modal serta-merta...

Pada dot color merah ke biru, saya hanya open trade sell sahaja..dan setelah pip melewati 120pips, saya telah menukar trade kepada buy dan hasilnya, aliran chart menaik secara mendadak dan modal saya selamat hasil analisis ini....

Sekian tips analisis untuk minggu ini.

No comments:

Free Robot Here