feedburner

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Wednesday, January 6, 2010

bangun tidur pagi ni profit 30 pips

selamat pagi Malaysia...
lepas solat subuh aku macam biasa lah, jenguk prestasi marketiva.. alhamdulillah, lagi 30 pips.
tapi ada sedikit kelainan yang aku nak bagi tahu di sini.
lihat dalam bulatan merah tu, quantity aku telah tukar kepada 200..sebelum ini aku tunjukkan quantity 100 je.
So apa bezanya?
Modal: USD5
Quantity: 100
calculation profit: jika anda dapat profit 10 pips, bermakna jumlah sebenr profit anda dalam dollar ialah USD0.10
Quatity 200?
jika anda profit 10 pips, bermakna anda mendapat USD0.20
begitu juga jika anda set kepada quatity 1000, anda sebenarnya akan dapat USD1 .(tetapi tidak mungkin dengan modal USD5 anda boleh set kepada quantity 1000) sebab urusniaga anda akan close secara automatik jika margin anda berada diluar kemampuan modal anda.
So saya syorkan anda set 100 atau 200 dahulu untuk permulaan. sebab anda sedang dalam pembelajaran sekarang, amatlah rugi jika semua modal telah habis..marketiva tidak membenarkan anda membuka lebih akaun...

No comments:

Free Robot Here