feedburner

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Wednesday, January 6, 2010

kan dah profit 10pips....


mudah kan?
open trade ikut robot.
tak sampai 15 minit aku posting, dan profit....
10pips ini cuma aku nak tunjuk macam mana nak profit jer.. sebenarnya robot tersebut telah disetkan untuk dapat 45pips.. tapi robot ini tidak sesuai untuk trader yang start modal kecik kerana dia akan bukan banyak position dalam jarak masa yang dekat..untuk satu pair sahaja robot ini akan buka kedua2 position iaitu sell dan buy.
jadi jika modal kecik alamatnya, hangus modal tu dikerjakan robot ni..hehehe..
dalam minggu ni aku akan ketengahkan item dalam marketiva..iaitu tools yang korang kena guna dan macam mana nak guna...
so elok korang subcribe posting aku ni, senang korang dapat updated dari aku...

No comments:

Free Robot Here