feedburner

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Wednesday, September 5, 2007

FOREX Part 4

SOALAN - SOALAN LAZIM BERKAITAN FOREX ( FAQ )

  1. Boleh terangkan kepada saya apa itu FOREX trading secara singkat?

  2. Sejauh mana keuntungan yang saya perolehi dari FOREX ini ?

  3. Bagaimana dengan risiko kerugian yang mungkin timbul?

  4. Jika yang diperdagangkan adalah matawang asing, matawang asing apa?

  5. Ada begitu banyak singkatan disini, apa itu GBP, EUR, JPY, CHF, AUD, CAD dan NZD?

  6. Apakah Forex trading sama seperti perdagangan di money changer? apa bezanya?

  7. Adilkah pasaran FOREX?

  8. Dimanakah lokasi pusat bagi pasaran FOREX?

  9. Siapakah yang terlibat di dalam pasaran FOREX?

  10. Jam berapakah pasaran FOREX di buka ?

  11. Apakah matawang yang paling popular untuk didagangkan di pasaran FOREX?

  12. Apakah yang mempengaruhi sesuatu nilai matawang?

  13. Bagaimana hendak menguruskan risiko apabila saya melakukan jualbeli matawang?

  14. Apakah strategi perdagangan yang perlu saya gunakan?

  15. Berapa lama sesuatu posisi itu akan kekal?

  16. Berapa banyakkah keuntungan yang boleh diperolehi?

  17. Saya berminat untuk menjalankan perdagangan FOREX , tapi saya ingin mendapatkan maklumat lebih lanjut, ada sebarang cadangan ?

No comments:

Free Robot Here