feedburner

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Sunday, September 2, 2007

FOREX Part 2




Adakah anda ingin mempelajari secara percuma cara bagaimana anda boleh berdagang menerusi FOREX ( Foreign Exchange ) atau didalam bahasa Melayu Urusniaga Pasaran Matawang Asing hanya dari rumah melalui internet dengan keuntungan harian yang lumayan secara PERCUMA? .


Yang pastinya ini bukan " SAHAM INTERNET " atau program HYIP yang di haramkan oleh kerajaan Malaysia pada masa ini yang melibatkan hampir 500 ribu orang di Malaysia yang kononnya rata-rata bersandarkan FOREX, minyak mentah dan emas !.Jauhilah program -program skim cepat kaya ini kerana untuk menjadi jutawan anda perlu berusaha dan akan menempuhi pelbagai halangan. Begitu juga di bidang FOREX.. anda mesti menambahkan ilmu di bidang ini juga kerana Tiada jalan singkat untuk senang sebenarnya tetapi ilmu itu perlu :)
Kini, segala-galanya boleh dilakukan dan yang pentingnya telah dilakukan !. Anda tak perlu risau untuk membayar " sesen " pun di sini kerana segala info dan yang terkandung di blog ini adalah " PERCUMA " sahaja dan saya meniatkan untuk sedekahkan kepada anda yang sudi membacanya.sahabat-sahabat semua sebenarnya beruntung kerana semua info ini telah saya ringkaskan dan padat kerana saya gemar membeli buku-buku dan e-book berkaitan FOREX sejak kebelakangan ini dan akan saya kemaskinikan selalu... cuma apa yang saya minta hanyalah doa anda agar saya dimurahkan lagi rezeki dan sentiasa sihat walafiat bersama keluarga tercinta :)
Amin...Juga Harapan saya setelah anda mendapat rezeki yang banyak ini suatu hari nanti jangan lah semakin banyak duit semakin kedekut ! tak kira sahabat -sahabat berlainan agama , bantulah anak-anak yatim, orang - orang tua dan banyakanlah bersedekah kerana pulanganya akan berlipat kali ganda lagi kerana ianya dah dijanjikan kepada sesiapa saja :) Insyaallah Sahabat semua tergolong dalam orang- orang yang banyak bersedekah ..Amin..Di blog ini saya akan berkongsi dan membongkarkan segala rahsia jutawan -jutawan FOREX kepada anda secara PERCUMA !Apa yang perlu anda lakukan ialah hanya perlu rajin membuka blog ini setiap hari dan sama-sama kita tambahkan ilmu di bidang FOREX ini kerana blog ini akan sentiasa di kemaskini setiap hari .Yang paling penting juga jangan melakukan sebarang " Trade " dagangan di FOREX tanpa anda membaca dahulu di blog ini sehingga anda benar-benar faham dan Tanggungjawab anda adalah untuk mempelajari apa jua yang anda perlu tahu dalam mencapai matlamat anda. Semua orang yang berjaya adalah orang yang berilmu dalam bidang yang mereka ceburi kerana "Dengan Ilmu, Semuanya Boleh ! "..itu saja sebenarnya.. :)

Pasti ramai yang hairan mengapa saya bagi percuma info-info Forex ini? ..jawapanya selain saya memang berniat untuk bersedekah dengan ikhlas ( Hati saya cukup tenang bila bersedekah ) kekayaan dari sumber dagangan FOREX ini sebenarnya terlalu banyak dan cukup untuk semua insan. Kita Tak perlu berebut, tak perlu berdengki, tak perlu bersaing kerana Kekayaan dari sumber FOREX sangat banyak! Tak habis makan. Pada masa dan saat ini..saya sedang menjalani kehidupan yang tak perlu memikirkan wang & masa.. PS : Jikalau sahabat - sahabat mempunyai kenalan ataupun adik beradik mahupun saudara mara dan yang masih belum mempunyai pekerjaan yang mungkin berminat dalam memulakan Perniagaan Matawang Asing ini di internet, sahabat -sahabat boleh membantu mereka dengan memberitahu tentang KELAS PERCUMA BELAJAR MATAWANG ASING ONLINE ini di sini atau di http://malayforex.blogspot.com/

No comments:

Free Robot Here