feedburner

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Monday, September 14, 2009

Kena virus demam

Maaf lama tak updated blog..aku kena demam teruk... dua minggu dah berlalu aku menderita demam panas, sakit belakang, batuk-batuk..sehingga kini, aku masih lagi batuk2.

Memang mengganggu aku untuk buat analisis paaran. Sebab banyak masa terlantar atas katil..insyallah lepas raya ni kembali aktif mula ber analisis... kepada rakan2 kat luar tu, daftar dulu dengan marketiva ok...klik jer mana-mana gambar marketiva dalam blog ni... mereka bagi free USD 5 untuk kita testing market sebenar..bukan akaun try punya, tetapi live tu.. tak rugi. daftar jer...

baru ni dengar cerita US hadapi kejatuhan..aku dengar banyak saham jatuh... tapi aku tak mampu untuk duduk depan komputer... sakit lah...

ok...tunggu kelas forex aku bermula... tak mula2 lagi..ni lah kalau kelas buat free..hehee...

1 comment:

FairuZ RoslaN said...

aku sangap forex bro...tlg ajar aku..marketiva gan meta trader ni same ke...sbb ko cter psl marketiva tp bwhnye pic meta trader...aku nak confirm tu je..pastu btol ke dpt usd5 free msuk live marketiva tu...

Free Robot Here