feedburner

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Wednesday, April 29, 2009

Sesiapa yang belum menjadi follower blog ini?

hai trader tegar Malaysia..hahaaaa...emmm... Sudah jadi pengikut blog ini?

So dipersilalah menjadi follower blog ini..sebabnya aku tengok blog ni takda pengikut lagi lah...hehehee...

Mungkin isi kandungan blog ini belum cukup mamtop lagi kot...em? takpa..sekadar menjadi salah seorang rakan forex saya... Hari ini trade susah nak open trade, sebab tiada fenomena "langgar bukit AA" Apa tu AA? suka hati aku lah nak bubuh nama apa...hheeeee...

AA ni bukan sebarangan bukit... tidak selalu terjadi..kalau terjadi, aku pastinya akan mempraktikkan teknik ekor itik aku semaksimum mungkin..emmm...

Jumpa lagi... Bila aku jumpa bukit AA aku ni, aku bubuh screen shotnya kat blog ini...ok! so rajin-rajin lah datang semula ke blog aku ni...ok blah dulu geng...

No comments:

Free Robot Here