feedburner

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Saturday, December 28, 2013

Dapat profit 22% setakat 2 bulan ni....

Alhamdulillah salah satu kaunter yang saya beli 2 bulan lepas iaitu Sapura Kencana Petroleum (SKPETRO) dah mula berhasil.

Masa beli tu harga dah sekitar RM4.20 tapi ada satu ketika tu dia turun sedikit ke RM4 dan saya terus beli... Sekarang harga dah cecah RM4.89.

Ada yang tanya kalau beli harga turun macam mana? Sifu saham saya ajar kalau turun tu perkara biasa..Asalkan kita dah beli saham tu 100% milik kita.. Hanya perlu tunggu (HOLD) dan bila harga naik kita capai keuntungan.

Tapi kalau jual masa harga turun itu yang jadi rugi sebab kadang2 ada pelabur yang panik takut harga terus merudum maka diorang pun jual pada harga rugi.

Sebab tu nak selamat melabur untuk jangka masa panjang dan jangan risau turun naik chart dia tu...Masuk pada kaunter2 yang syarikatnya kukuh macam SKPETRO ni..sebuah sykt oil n gas dan byk dpt projek besar.

Memang banyak kaunter yang setakat nak 'goreng' jer...kita juga boleh lihat pada kuanter2 dlm industri yang sama spt UMWOG, DAYA, SUMATEC dan byk lagi company oil n gas yang lain.

Nak lagi faham & short cut cari ilmu ni belajar jer terus dr yang pakar & berpengalaman lebih 20 tahun. Saya baru shj bekerjasama dengan beliau menghasilkan satu panduan.

Dapatkan sekarang dan anda melaburlah dengan ILMU...jangan sampai kerugian beribu ringgit baru nak cari guru.

Tawaran masih dibuka dengan harga diskaun. Dalam masa terdekat harga akan dinaikkan. 



WEBSITE: http://tiny.cc/saham2014



No comments:

Free Robot Here